Останні новини


Шановні викладачі та студенти!
Щиро вітаємо Вас з початком нового навчального року!


Це – день, з якого починається дорога в майбутнє для кожного з нас. Саме у День знань ми з особливою теплотою згадуємо своїх вчителів і викладачів, їх неоціненну роботу розуму і серця.

Усім, хто в цей день прийде до навчальних закладів здобувати знання, бажаємо досягти своєї мети у житті, знайти взаєморозуміння з викладачами, зустріти добрих і надійних друзів.

Успіхів Вам у праці та навчанні!


Національний університет «Львівська політехніка» оголошує додатковий набір вступників на навчання у 2018 році
(на вільні місця ліцензійного обсягу, за кошти фізичних та юридичних осіб) за освітніми програмами підготовки:

магістр – на денну і заочну форми навчання;
бакалавр – на заочну форму навчання.
Документи на вступ приймають з 13 до 23 серпня 2018 року з 9:00 до 17:00 (перелік документів на сайті університету).

27-28 серпня 2018 року
з 9:00 відбуватимуться вступні іспити, фахові вступні випробування та творчі конкурси.

Приймання оригіналів документів від вступників у основну вступну кампанію на денну та заочну форми навчання здійснюється до 30.08.2018 року включно. Дозарахування – 30.08.2018 року.

Детальнішу інформацію можна отримати у приймальній комісії університету за адресою:

м.Львів, вул. С.Бандери, 12, головний корпус, кім.101,

тел. (032) 258-25-37; 258-22-65.


02 серпня 2018 року о 13:00 в 110 аудиторії І-го навчального корпусу відбудуться збори вступників в магістратуру Навчально-наукового інституту адміністрування та післядипломної освіти (крім державних службовців) з порядком денним:

1. Ознайомлення із рейтинговим списком і його попереднє уточнення.
2. Щодо подання оригіналів документів про освіту, як обов’язкової умови зарахування на навчання.
3. Щодо укладання договорів на надання платних освітніх послуг.
4. Про оплату навчання.
5. Про організацію навчального процесу, терміни початку навчання, складання сесій тощо.

Дирекція ННІ АПО


Доцента кафедри АФМ Білик Олену було відібрано для участі у Digital Forum for Civil Society:
Media and Technology for Good Governance, який відбувся 21 травня, 2018 в інноваційному парку UNIT City, Київ.
Форум слугував платформою для дискусії та обміну досвідом між представниками громадянського суспільства, експертного середовища, дипломатичних, державних структур, бізнесу та політикуму щодо ролі медіа та технологій в сфері розвитку демократії та належного врядування в Україні та світі.
Digital Forum for Civil Society відбувся в рамках Академії цифрової безпеки та роботи з даними для громадянського суспільства, спрямованої на зміцнення цифрових компетенцій громадських активістів та журналістів, підвищення медіа грамотності та обізнаності в питаннях безпеки та прозорості в Інтернеті, ролі медіа та технологій в сфері розвитку громадянського суспільства та належного врядування.


24 квітня 2018 року відбувся 2 етап ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Управління проектами і програмами», за підсумками якого студент кафедри технологій управління ІАПО Роман Яворський здобув диплом ІІІ ступеня з науковою роботою «Інфографіка в проектному менеджменті» (науковий керівник асистент кафедри ТУ Сергій Шишковський).
Вітаємо з перемогою магістранта і наукового керівника та бажаємо подальших перемог! (докладніше)


20 квітня 2018 року в Національному університеті «Львівська політехніка» відбулися традиційні Наукові фестини. Інститут прийняв в них активну участь.


Політехніки в 2-му турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності (спеціалізації) «Управління проектами та програмами» у 2017-2018 навчальному році

Кафедра технологій управління вітає студентів спеціалізації «Управління проектами» Яворського Романа Тарасовича (науковий керівник к.е.н., асистент каф. ТУ Шишковський Сергій Вікторович) та Ткачишин Марію Ярославівну (науковий керівник к.е.н., асистент каф. ТУ Лучко Галина Йосипівна) з виходом їхніх робіт у другий тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності (спеціалізації) «Управління проектами та програмами» у 2017-2018 навчальному році.
Наукові роботи студентів кафедри технологій управління стали кращими в 1 етапі другого туру з понад 57 учасників та запрошені для участі в підсумковій науково-практичній конференції, яка відбудеться 24 квітня 2018 р. у Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки.


Вітаємо розробників соціально-культурного проекту в галузі "Освіта" “My Growth Club (MGClub) – клуб інтелектуального розвитку майбутнього винахідника за програмою “ПроІТ" директора ГО «Tech StartUp School», завідувача кафедри адміністративного та фінансового менеджменту, д.е.н., проф. Назара Юрійовича Подольчака, к.е.н., доц. кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Оксану Володимирівну Химич, спеціаліста кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Наталію Олегівну Іванкову та представників ГО "Територія Ініціативної Молоді", з перемогою у конкурсі "Зробимо Львів кращим" та отриманням фінансової підтримки за рахунок коштів міського бюджету м. Львова на реалізацію проекту “My Growth Club (MGClub) – клуб інтелектуального розвитку майбутнього винахідника за програмою “ПроІТ" відповідно до рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 03.02.2018 № 213 «Про затвердження переліку соціально-культурних проектів громадських організацій у галузі «Освіта».

Метою проекту є сприяння інтелектуальному розвитку та креативному мисленню у підлітків з метою формування суспільно відповідального і екоорієнтованого розробника/винахідника в сучасному інноваційно-технологічному суспільстві.

Даний проект буде реалізовувати ГО «Тех Стартап Скул» разом з ГО «Територія ініціативної молоді» та викладачами кафедри Адміністративного і фінансового менеджменту НУ «Львівська політехніка». Необхідність розкриття особистісного потенціалу підлітка в умовах динамічних змін інноваційно-технологічного суспільства породжує необхідність створення осередку підтримки та сприяння (клубу) інтелектуального і емоційного розвитку особистості. Метою проекту MGClub є надання якісних освітніх послуг, що передбачають розкриття особистого потенціалу та вмінь підлітка, адаптація його до умов сучасного суспільства: інтелектуального розвитку, критичного мислення, само ідентифікації, трендовості інноваційно-технологічних розробок та їх критичне осмислення, для формування свідомості новатора та розробника, з урахування екоспрямованості та суспільної відповідальності


20 лютого 2018 року відбулося засідання № 2 новообраної Вченої ради Інституту адміністрування та післядипломної освіти з порядком денним:
1. Про результати зимової заліково-екзаменаційної сесії студентів СВО «бакалавр» та «магістр», ОКР «спеціаліст».
2. Про результати державної атестації випускників СВО «магістр».
3. Про підсумки виконання кошторису за 2017 рік та кошторис на 2018 рік.
4. Різне.